TASKTEA D.O.O. deluje po Pogodbi o trgovskem zastopanju kot zastopnik v razmerju do svojega nabora izvajalcev, ki ga slednji imenujejo, in je pooblaščen, da stranki predloži ponudbo za blago in/ali storitve na svoji digitalni platformi, ki so jih izvajalci pripravljeni in sposobni zagotoviti. Zastopnik je pooblaščen, da preko storitve brezpanike.si v imenu in za račun izbranih izvajalcev sklepa prodajne/podjemne pogodbe s strankami. Zastopnik je pooblaščen, da po lastni presoji prejema plačila za račun izvajalcev in v njihovem imenu rešuje morebitne reklamacije. TASKTEA D.O.O. kot zastopnik sodeluje le s kakovostnimi izvajalci, katerih usposobljenost za opravljanje storitev se sprotno preverja. Seznam vseh izvajalcev je objavljen in dostopen na portalu brezpanike.si.

Hkrati TASKTEA D.O.O. deluje kot posrednik v razmerju do stranke, ki s sprejemom teh Splošnih pogojev ponudbe storitev in prodaje blaga (v nadaljevanju SPPBS) pooblašča TASKTEA D.O.O., da iz nabora izvajalcev, ki jih zastopa, poskuša najti ustreznega za sklenitev podjemne/prodajne pogodbe s stranko. TASKTEA D.O.O. kot posrednik zgolj vzpostavi stik med stranko in izvajalcem, pri čemer je izvajalec registrirano podjetje ali samostojni podjetnik, ki ni zaposlen pri posredniku. Posrednik ne zagotavlja izdelkov in storitev izvajalca ter ne nosi odgovornosti za izvedbo del in kakovost ter dobavo izdelkov.

1. Pomen izrazov

  1. »Posrednik« ali »zastopnik«: družba TASKTEA, spletni portal, d.o.o., Dunajska cesta 5, 1000 Ljubljana, ki je v razmerju do izvajalca njegov ekskluzivni zastopnik in v razmerju do stranke posrednik.
  2. »Izvajalec«: podjetje ali fizična oseba, ki ponuja izdelke in/ali storitve, objavljene na digitalni platformi brezpanike.si, pri čemer se ta izraz v pogodbi uporablja tudi za primere prodaje izdelkov.
  3. »Stranka«: podjetje ali fizična oseba, ki uporablja storitev brezpanike.si za oddajo povpraševanja, pridobivanje ponudb in sklepanje podjemnih/prodajnih pogodb.
  4. »Potrošnik«: fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.
  5. »SPPBS« pomeni te "Splošne pogoje ponudbe storitev in prodaje blaga".
  6. »Storitev brezpanike.si« pomeni digitalno platformo brezpanike.si ter druge dodatne komunikacijske kanale, navedene na spletnem mestu brezpanike.si.
  7. »Prodajna pogodba« pomeni pogodbo o prodaji izdelkov izvajalca, ki se sklene na podlagi ponudbe, ki jo v imenu in za račun izvajalca pripravi posrednik in jo stranki posreduje po elektronski pošti oziroma jo stranka potrdi preko storitve brezpanike.si.
  8. »Podjemna pogodba« pomeni pogodbo, s katero se izvajalec zavezuje opraviti določen posel, kot je izdelava ali popravilo kakšne stvari, kakšno telesno ali umsko delo ipd., stranka pa se zavezuje, da mu bo za to plačala.
  9. »Pogodbena cena" pomeni dogovorjeno ceno, v okviru cenika blaga in storitev kot priloga k tem SPPBS, navedeno v pogodbi za prodajo izdelkov in storitev, vključno s popravki (če obstajajo), v skladu s pogodbo.
  10. »Izdelki« pomenijo opremo, rezervne dele, material, zalogo, programsko opremo in drugo blago, ki je predmet ponudbe ali potrjenega naročila.
  11. »Storitve« pomeni storitve, ki jih bo izvajalec izvedel v skladu s pogodbo za stranko.
  12. »Partnerji«: tretje osebe, ki izvajajo reklamno dejavnost ali kako drugače poslujejo s posrednikom.

2. Pogoji storitve za stranke

  1. Z uporabo storitve brezpanike.si soglašate, da so ti SPPBS za vas zavezujoči, ter izjavljate, da ste jih prebrali in jih v celoti ter brez zadržkov sprejemate.
  2. Ti SPPBS veljajo za kakršnokoli uporabo storitve brezpanike.si.
  3. Storitev brezpanike.si je na voljo izključno osebam, ki so dopolnile vsaj 18 let.
  4. Posrednik stalno razvija storitev brezpanike.si in lahko delno ali v celoti spremeni ali odstrani različne dele storitve brezpanike.si, vključno s funkcijami, izdelki ter izvajalci, ki so na voljo v storitvi brezpanike.si.
  5. Posrednik lahko dostopa preko Storitve brezpanike.si do vsebin in informacij stranke kot uporabnika Storitve brezpanike.si, kot so povratne informacije in zahteve za podporo, povezane s Storitvijo brezpanike.si (»Uporabniške Vsebine«). Vsaka Uporabniška Vsebina, ki jo je stranka posredovala, ostaja njena last. Vendar stranka z omogočanjem dostopa do Uporabniške Vsebine posredniku, slednjemu podeli globalno, trajno, nepreklicno, prenosljivo, neodplačno licenco. Stranka s tem podeli tudi pravico do podlicenciranja, uporabe, kopiranja, spreminjanja, ustvarjanja nadaljnjih izvedenih vsebin, ki temeljijo na takšni Uporabniški Vsebini. Stranka podeli tudi pravico do distribucije, javne objave in kakršnekoli drugačne uporabe takšne Uporabniške Vsebine v vseh oblikah na vseh trenutnih ali prihodnjih kanalih, ne da bi moral posrednik stranko o tem predhodno obvestiti ali pridobiti njeno soglasje. Posrednik za navedeno nima nobene obveznosti plačila stranki ali kateri koli tretji osebi ali subjektu. Prav tako stranka s sprejemom teh SPPBS izjavlja in jamči, da je pooblaščena za podelitev zgoraj omenjenih pravic posredniku in da takšna Uporabniška Vsebina ali njena uporaba na noben način ni žaljiva, nespodobna ali škodljiva in da takšna Uporabniška Vsebina ali njena uporaba ne bo predstavljala kršitve ali zlorabe pravic intelektualne lastnine ali lastništva tretje osebe, pravice do obveščenosti ali zasebnosti ali kršitve kateregakoli veljavnega zakona ali drugega predpisa.
  6. Posrednik ne odgovarja za vsebine ali informacije tretjih oseb (vključno s Partnerji in Izvajalci) ali kakršnokoli škodo, ki nastane zaradi njihove uporabe ali zanašanja nanje.
  7. Stranka sama odgovarja za pridobitev in vzdrževanje vseh naprav ali opreme (kot so telefoni) ter povezav, potrebnih za dostop do storitve brezpanike.si in njeno uporabo, ter vse s tem povezane stroške.
  8. Stranka ne sme: (i) uporabljati ali skušati uporabiti osebnega računa druge osebe za dostop do storitve brezpanike.si in/ali dostopati do osebnih plačilnih podatkov druge osebe prek storitve brezpanike.si ali pri uporabi storitve brezpanike.si uporabljati osebnih plačilnih kartic druge osebe brez soglasja te druge osebe; (ii) kopirati, spreminjati ali ustvarjati izpeljanih del iz storitve brezpanike.si ali katerekoli povezane tehnologije; (iii) z obratnim inženiringom, dekompiliranjem, obratnim zbiranjem, dešifriranjem ali kakorkoli drugače skušati pridobiti izvorne kode storitve brezpanike.si ali katerekoli povezane tehnologije ali kateregakoli njenega dela; (iv) odstraniti nobenega obvestila o avtorskih pravicah, blagovne znamke ali drugega obvestila o lastninskih pravicah, vsebovanega v storitvi brezpanike.si ali na njej; (v) odstraniti, zakriti ali prekriti nobenega oglasa, vključenega v storitev brezpanike.si; (vi) zbirati, uporabljati, kopirati ali prenašati nobenih informacij, pridobljenih iz storitve brezpanike.si, brez posrednikovega soglasja; (vii) uporabljati botov ali drugih avtomatiziranih načinov za uporabo storitve brezpanike.si; (viii) ustvariti računa za storitev brezpanike.si z uporabo lažne identitete ali identitete druge osebe ali (ix) dostopati do storitve brezpanike.si na kakršenkoli drug način razen prek vmesnikov, ki jih izrecno zagotavlja posrednik, kot je spletno mesto brezpanike.si.
  9. Uporaba storitve brezpanike.si je namenjena za uporabo zgolj stranki. Kakršnokoli posredovanje storitve tretjim osebam, ki niso stranke, je prepovedano. V kolikor bi do takega posredovanja prišlo, se stranka, ki je storitev posredovala, zavezuje na posrednika prenesti vse prejete koristi.
  10. Posrednik ima pravico s takojšnjim učinkom odstraniti stranko iz storitve brezpanike.si in/ali odstopiti od pogodbe, če: (i) stranka zlorabi storitev brezpanike.si ali na kakršenkoli način škoduje uporabi storitve brezpanike.si, (ii) posrednik utemeljeno sumi, da je stranka pri uporabi storitve brezpanike.si izvedla goljufiva dejanja, (iii) kakorkoli ne izpolni obveznosti, ki izhajajo iz teh SPPBS, ali (iv) obstaja utemeljen dvom glede pravilnosti ali verodostojnosti povpraševanja. Takšni stranki ni dovoljeno ustvariti novega uporabniškega profila oziroma se ji lahko onemogoči dostop do novega uporabniškega profila.
  11. V času trajanja pogodbe bo posrednik uporabil komercialno sprejemljive ukrepe za zagotavljanje storitev stranki. Posrednik lahko občasno in po lastni presoji posodobi, izbriše, spremeni ali revidira storitve, ki so na voljo prek storitve brezpanike.si, in katere koli podatke o storitvi brezpanike.si, ki so na voljo iz njih. Posrednik na noben način ne odgovarja stranki ali kateremu koli pooblaščenemu uporabniku zaradi kakršnekoli posodobitve, izbrisa, spremembe ali revizije storitev.

3. Uporabniški račun in varstvo osebnih podatkov

  1. Stranka kot uporabnik ima omejeno, neizključno, preklicljivo in neprenosljivo pravico do dostopa in uporabe storitve brezpanike.si in vsebin, ki so na voljo v storitvi brezpanike.si v obliki, ki jo posrednik vsakokrat ponuja, izključno za namene, določene v teh pogojih, pri čemer te pravice stranka ne sme podlicencirati. Katerekoli pravice, ki na tem mestu niso izrecno omenjene, so pridržane posredniku in posrednikovim dajalcem licenc.
  2. Če obstaja sum, da se je katerakoli nepooblaščena oseba seznanila z uporabniškimi podatki stranke ali je pridobila dostop uporabniškega računa stranke, mora stranka posrednika o tem takoj obvestiti. Stranka odgovarja za kakršnokoli uporabo storitve brezpanike.si in vsa dejanja, opravljena z uporabo njenega uporabniškega računa.
  3. Za uporabo storitve brezpanike.si mora stranka posredniku zagotoviti veljavne podatke o načinu plačila. Posrednik ne shranjuje podatkov o strankinem plačilnem instrumentu, saj to izvaja zunanji izvajalec plačilnih storitev, ki ga uporablja posrednik. Stranka soglaša, da bo plačala za vse nakupe/naročila, ki izhajajo iz njene uporabe Storitve brezpanike.si.
  4. Za potrebe izvajanja del in priprave ponudbe na podlagi teh SPPBS se bosta izvajalec in posrednik seznanila z nekaterimi osebnimi podatki strank in nato izvajala nekatere dejavnosti obdelave teh osebnih podatkov za izvedbo del in pripravo ponudbe po SPPBS. Pri izvajanju katerega koli opravila, ki vključuje osebne podatke, bosta izbrani izvajalec in posrednik dolžna upoštevati vsa pravila in načela varovanja osebnih podatkov, ki jih za obdelovalca določata veljavni Zakon o varstvu osebnih podatkov in Splošna uredba EU o varstvu osebnih podatkov. Osebne podatke bosta izbrani izvajalec in posrednik lahko obdelovala le za namen izvedbe del in priprave ponudbe po teh SPPBS in jih brez soglasja stranke ne smeta uporabljati za lastne namene, razkriti tretjim osebam ali jih javno objavljati.
  5. Izvajalec in posrednik sta dolžna varovati vse podatke, informacije, znanja in rešitve ter vse osebne podatke v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, do katerih bosta imela dostop oziroma jih bosta pridobila od stranke tekom izvajanja pogodbenih obveznosti, in jih brez soglasja stranke ne smeta uporabljati za lastne namene, razkriti tretjim osebam ali jih javno objavljati. Obveznost varovanja se nanaša tako na čas izvrševanja pogodbe, kot tudi na čas po tem, razen če se stranke ne dogovorijo drugače.
  6. Tej SPPBS v celoti zavezujejo izvajalce.
  7. Več o obdelavi osebnih podatkov lahko preberete na povezavi Varovanje zasebnosti.

4. Sklenitev pogodbe z izvajalcem

  1. Kupoprodajna pogodba z izvajalcem je sklenjena, ko stranka potrdi nakup preko spletne storitve brezpanike.si.
  2. Podjemna pogodba z izvajalcem je sklenjena, ko po prejetem osnutku ponudbe s strani posrednika, stranka potrdi ponudbo naslovljeno vsem usposobljenim izvajalcem v sistemu storitve brezpanike.si (seznam posredovan ob ponudbi) in to ponudbo sprejme eden izmed izvajalcev. S sprejetjem ponudbe je ponudba vsem ostalim izvajalcem preklicana, posrednik pa bo stranko preko storitve brezpanike.si obvestil o sklenitvi pogodbe oz. potrditvi naročila storitve.

5. Plačila

  1. Stranka s plačilom kupnine posredniku preko izbrane plačilne metode izpolni svojo plačilno obveznost do izvajalca, pri čemer posrednik nastopa kot izvajalčev zastopnik. Stranka soglaša s splošnimi pogoji poslovanja vsakega izvajalca plačilnega prometa.
  2. Posrednik ima pravico do plačila za opravljeno storitev posredništva v maksimalni višini 20 % od cene izdelka/storitve (v nadaljevanju provizija). Posrednik si pridružuje pravico prilagajati odstotek provizije, ki pa ne sme presegati maksimalnega odstotka. V primeru, ko posrednik ne zaračunava posredniške provizije stranki, se pogodba o posredovanju ne šteje za sklenjeno in posrednik nastopa izključno kot zastopnik prodajalca.
  3. V kolikor storitve ni bilo mogoče izvesti ali izdelka dostaviti po krivdi stranke, posrednik obdrži pravico do plačila provizije. Provizija zapade ob sklenitvi pogodbe.
  4. V kolikor je za izdelek/storitev po ponudbi potrebno plačilo predujma, se ta všteva v kupnino. Stranka se odpoveduje pravici do pobota za vsako nezapadlo terjatev, ki bi jo utegnila imeti do izvajalca. Za vsak koledarski mesec zamude, ali del njega, mora stranka plačati zakonske zamudne obresti.
  5. V primeru, da je stranka s plačilom katerekoli svoje obveznosti v zamudi ali če se poraja dvom v plačilno sposobnost stranke, sme izvajalec po predhodnem obvestilu zadržati dobavo blaga, dokler stranka ne plača vseh svojih zapadlih obveznosti v celoti, vključno z zamudnimi obrestmi, oziroma dokler stranka ne da ustreznega zavarovanja za svoje obveznosti, ki bodo nastale iz naslova kupnine.
  6. Pogodbena cena vključuje vse davčne obveznosti v skladu z vsakokratno veljavno davčno zakonodajo.

6. Izvedba storitve ali Dobava blaga

  1. TASKTEA D.O.O. deluje v razmerju do stranke kot posrednik med stranko in izvajalcem ter v razmerju do izvajalca kot zastopnik, pri čemer ne zagotavlja blaga in storitev izvajalca ter ne nosi odgovornosti za izvedbo del in kakovost ter dobavo izdelkov. Izvajalec je registrirano podjetje ali samostojni podjetnik, ki ni zaposlen pri posredniku.

7. Pritožbe in reklamacije

  1. Stranke naj upoštevajo, da lahko kadarkoli pride do motenj v delovanju storitve brezpanike.si ali se ta trajno preneha zagotavljati. Storitev brezpanike.si se lahko poleg tega začasno preneha zagotavljati. Četudi si posrednik razumno prizadeva zagotoviti storitev brezpanike.si brez napak in pravočasno, posrednik zavrača vse zahtevke in garancije, ki niso izrecno določene v teh SPPBS. Posrednik ne daje nobenih jamstev ali garancij glede zanesljivosti, pravočasnosti, kakovosti ali ustreznosti storitve brezpanike.si ali katerega koli blaga ali storitev, zagotovljenih prek platforme, ali da bo storitev brezpanike.si delovala neprekinjeno ali brez napak.
  2. Posrednik ne odgovarja za morebitne napake v zvezi z dobavo izdelkov, opravljeno storitvijo ali za druge pomanjkljivosti pri izpolnitvi prodajne/podjemne pogodbe.
  3. Če stranka ugotovi pomanjkljivosti pri izpolnitvi prodajne/podjemne pogodbe, mora morebitno reklamacijo takoj posredovati izvajalcu, lahko pa tudi posredniku, skupaj z jasnim opisom ugotovljenih pomanjkljivosti, in sicer v zakonsko predpisanem roku in na način, kot izhaja iz 8. točke teh SPPBS.
  4. Stranka lahko v primeru kakršnekoli napake pri dobavi izdelka ali izvedbi storitve stopi v stik s posrednikom, ki ji bo zagotovil pomoč v imenu izvajalca, in sicer po e-pošti na naslovu info@brezpanike.si.
  5. Posrednik izključuje vsakršno odgovornost za izgubo ali škodo, ki lahko nastane stranki ali katerikoli tretji osebi v zvezi s storitvijo brezpanike.si, razen če takšna izguba ali škoda nastane kot posledica naklepnega ravnanja ali hude malomarnosti posrednika ali če gre za kakršnokoli drugo odgovornost, ki je ni mogoče izključiti ali omejiti v skladu z veljavno zakonodajo.
  6. Stranka se vnaprej strinja, da v primeru spora med njo in izvajalcem zastopnika pooblašča za izbiro mediatorja, arbitra ali drugega pomočnika za reševanje sporov, vključno z imenovanjem sodnih izvedencev, in da bo vse njihove morebitne odločitve ali ugotovitve priznala za verodostojne.

8. Jamčevanje izvajalca

  1. Stranka lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti izvajalca. V kolikor je stranka potrošnik, mora stvarne napake, v skladu z vsakokratno veljavno potrošniško zakonodajo, uveljavljati v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, a ne več kot dve (2) leti, odkar je bil izdelek izročen ali storitev opravljena. V primeru uveljavljanja garancije za tehnično blago lahko stranka uveljavlja odpravo napak v obdobju veljavnosti garancije, ki ne sme biti krajše od enega (1) leta.
  2. V kolikor je stranka gospodarski subjekt, mora očitne in skrite napake, v skladu z veljavnim Obligacijskim zakonikom (OZ), za izdelke po prodajni pogodbi uveljavljati nemudoma, sicer izgubi to pravico. Izvajalec pri skritih napakah ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest (6) mesecev, odkar je bila stvar izročena. Pri izvedbi storitev po podjemni pogodbi pa je stranka dolžna pregledati izvršeno delo in o ugotovljenih napakah nemudoma obvestiti izvajalca. Po pregledu in prevzemu opravljenega dela izvajalec ni več odgovoren za napake, ki jih je bilo mogoče opaziti pri običajnem pregledu, razen če je zanje vedel, pa jih stranki ni pokazal. Skrito napako mora stranka izvajalcu sporočiti čim prej, najpozneje v enem (1) mesecu, ko je bila napaka odkrita. Po dveh (2) letih od prevzema opravljenega posla se stranka v nobenem primeru ne more več sklicevati na skrite napake. V primeru uveljavljanja garancije za tehnično blago lahko stranka uveljavlja odpravo napak v obdobju veljavnosti garancije, ki ne sme biti krajše od enega (1) leta.
  3. Stranka izgubi pravico do uveljavljanja jamčevalnih zahtevkov v jamčevalnem roku, če napak ne graja pravilno, kot izhaja iz točk 8.1. in 8.2. teh SPPBS. Stranka kljub pravočasnemu grajanju napak izgubi pravico do uveljavitve jamčevalnih zahtevkov v primeru, da:
    • je stranka sama ali preko tretje osebe izvedla predelave in popravke na izdelku ali opravljeni storitvi
    • je prišlo do napak zaradi nestrokovnega ravnanja, uporabe ali vzdrževanja, kot tudi zaradi nepravilnega oziroma pomanjkljivega vzdrževanja oziroma nenamenske uporabe objekta ali delov objekta;
    • gre za mehanske poškodbe, ki jih je povzročila stranka ali tretja oseba ali so posledica višje sile.
  4. Izvajalec v primeru, da je izvedena storitev gradnje, odgovarja stranki oziroma poznejšemu pridobitelju gradbe, če se v roku desetih (10) let od primopredaje (prevzema) gradbe pojavijo stvarne napake, ki zadevajo solidnost gradbe, in stranka oziroma poznejši pridobitelj gradbe izvajalca o napaki obvesti v roku šestih (6) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
  5. Izvajalec stranki, ki je potrošnik, jamči, da bodo Izdelki dostavljeni brez napak v materialu in izdelavi in v skladu z vsemi medsebojno dogovorjenimi specifikacijami. Izvajalec jamči, da bodo storitve izvedene s skrbnostjo dobrega strokovnjaka.
  6. Če izdelek, za katerega je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko stranka najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je izvajalec od stranke preko posrednika prejel zahtevo za odpravo napak, mora izvajalec potrošniku brezplačno zamenjati izdelek z enakim, novim in brezhibnim izdelkom. Stranka lahko odpravo napake zahteva tudi direktno od proizvajalca ali pooblaščenega servisa.
  7. Garancija za izdelke se izteče eno (1) leto od izročitve.

9. Pravica do odpovedi

  1. Stranka lahko odpove pogodbo v primeru, če izvajalec (i) postane insolventen ali (ii) zagreši bistveno kršitev pogodbe, ki je izvajalec noče ali se je ne da drugače pogodbeno sanirati, pod pogojem, da: (a) stranka izvajalca pozove na izpolnitev pogodbe in ga obvesti o siceršnji nameri, da bo pogodbo odpovedala, in (b) izvajalec, v roku 30 dni po prejemu obvestila, ne začne vestno odpravljati kršitve.
  2. Izvajalec lahko odpove pogodbo, če stranka (i) postane insolventna, ali (ii) če bistveno krši pogodbo in/ali SPPBS, kot na primer razveljavitev zavarovanj plačila, zamuda plačila ali podobno, navajanje neresničnih podatkov.
  3. Če je pogodba s strani stranke odpovedana brez krivdnega razloga na strani izvajalca, je stranka dolžna plačati polno pogodbeno ceno.
  4. Bodisi stranka ali izvajalec lahko odpove pogodbo v primeru višje sile, ki onemogoča izpolnitev za več kot 30 dni.
  5. Ne glede na prejšnje odstavke ima stranka, v kolikor gre za potrošnika po ZVPot, pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti posrednika, da odstopa od pogodbe, ne da bi ji bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odpovedni rok se pri prodajni pogodbi šteje od dneva izročitve izdelka v posest stranke ali z njene strani imenovane tretje osebe, ki ni dostavljavec. Pri pogodbi o opravljanju storitev (podjemni pogodbi) začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe. Potrošnik nima pravice do odstopa od prodajne/podjemne pogodbe, kot izhaja iz te točke SPPBS, v kolikor gre za izdelke ali storitve iz petega odstavka 43.č člena ZVPot. V primeru odstopa od prodajne pogodbe potrošnik sam krije stroške vračila izdelkov.

10. Zamuda in višja sila

  1. V primeru, da je razlog za zamudo na strani izvajalca, mu mora stranka, preden lahko odstopi od sklenjene pogodbe, dati primeren dodatni rok za izpolnitev njegovih pogodbenih obveznosti. Ta rok ne more biti krajši od osem (8) dni, razen v primeru višje sile oz. opravičenih razlogov, o katerih je izvajalec dolžan obvestiti stranko preko storitve brezpanike.si. V primeru izpolnitve obveznosti izvajalca v dodatnem roku ali z zamudo stranka od izvajalca nima pravice zahtevati povračila kakršnekoli škode.
  2. Če stranka v dogovorjenem roku ne prevzame blaga, ki ga za prevzem pripravi izvajalec, preide nanj nevarnost naključnega uničenja blaga in mora izvajalcu povrniti vse nastale stroške zaradi zamude.
  3. Izvajalec ne odgovarja za škodo in obenem ne krši svojih obveznosti iz te pogodbe, v kolikor nima možnosti preprečiti zamud pri dobavi ali izvedbi storitve zaradi vzrokov izven svojega nadzora, kot so naravne nesreče, nemiri, epidemije, splošne stavke, varnostni ukrepi države ali druge podobne motnje dela. V izogib dvomom se za višjo silo štejejo tudi zamude pri izvedbi storitev in dobav podizvajalcev oz. dobaviteljev, če izvajalec izkaže, da se je s skrbnostjo dobrega gospodarstvenika trudil zagotoviti spoštovanje dobavnih rokov. Če pride do višje sile, se roki dobave ustrezno podaljšajo.

11. Pravice intelektualne lastnine

  1. Vse pravice intelektualne lastnine na storitvi brezpanike.si in z njo povezani dokumentaciji ter vseh delih ali kopijah te dokumentacije ali v zvezi s čimerkoli od navedenega ostanejo v izključni lasti TASKTEA D.O.O. in/ali njegovih podizvajalcev/dajalcev licenc. »Pravice intelektualne lastnine« pomeni avtorske in povezane pravice (vključno s pravicami na podatkovnih zbirkah, katalogih in fotografijah), patente, uporabne modele, pravice iz modelov, blagovne znamke, trgovska imena, poslovne skrivnosti, strokovno znanje ter vse druge oblike registriranih ali neregistriranih pravic intelektualne lastnine.
  2. Ti SPPBS stranki ne podeljujejo nobenih pravic intelektualne lastnine na storitvi brezpanike.si in TASKTEA D.O.O. ter njegovi podizvajalci/dajalci licenc si pridržujejo vse pravice, ki po teh SPPBS niso izrecno podeljene.

12. Razno

  1. Posrednik lahko v celoti ali delno prenese katerokoli svojo pravico ali obveznost po teh SPPBS na povezano družbo ali naslednika ali na kupca ali prevzemnika njegovega poslovnega premoženja, povezanega s storitvijo brezpanike.si, brez strankinega predhodnega soglasja, v obsegu dopuščenem v skladu z veljavnim pravom.
  2. Stranka ne sme niti v celoti niti delno prenesti nobene svoje pravice ali obveznosti po teh SPPBS.
  3. Izvajalec ne sme niti v celoti niti delno prenesti nobene svoje pravice ali obveznosti po teh SPPBS in ne sme skleniti podizvajalske pogodbe za dobavo izdelkov ter izvedbo del oz. storitev.
  4. Ti Splošni pogoji se presojajo po pravu, veljavnem v Republiki Sloveniji. Morebitni spori med posrednikom in stranko, nastali iz teh SPPBS ali v zvezi z njimi, se rešujejo na miren način. Če to ni mogoče, spore rešuje stvarno pristojno sodišče na območju Republike Slovenije.

V Ljubljani, 17.6.2021

Tasktea d.o.o.